24 Eylül 2010 Cuma

Pazarlamadaki sorunu şimdi anladım!

Bugün WETOS yazılımımızın web sitesi www.wetos.com için "pazarlama nedir?" başlıklı bir yazı hazırladım. Yazıya buradan ulaşabilirsiniz. Yazıda benim için pazarlama "müşterinin koluna girmektir" dedim. Bu bence gerçekten iyi oturan bir imgeleme oldu. Ancak yazıyı yayınlarken ilginç bir durumla karşılaştım. Oldukça uzun bir süre aramama rağmen birisinin koluna girmiş birisinin resmini çok çok zor buldum. Makul görünümlü kişilerin ve makul bir kola girme durumunun fotoğrafı bulamadım. Hem de "arkadaşlar, yürüyen insanlar, yürüyen çift" vs. kelimelerle de aramama rağmen. 
Sonra nedenini düşündüm birden. Galiba modern insanın uğradığı bir değişim bu. Kimse kimsenin koluna girmiyor. Ya yan yana yürüyorsun, ya da sarmaş dolaş. Hani kol kola girmek biraz da ölçülü bir yakınlık simgesi gibi. İşte o yüzden zor bulunuyor artık. Düşündüm de, gerçekten müşterinin koluna giren firmalar pek fazla yok artık. Ee ne de olsa devir değişti. Bununla yaşamak durumundayız. 
Ama halen iddia ediyorum ki, gerçekten müşterinin koluna giren firma bugün de çok kazançlı çıkar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder